diumenge, 19 de maig del 2019

Jazz i fruites del bosc

Obro un ull. Una llum tènue cobreix tota la sala. L’ambient és càlid i agradable. No fa fred. De fons sonen les primeres notes d’una cançó de jazz que es mou a un ritme suau, em conviden a relaxar-me. Estirat, decideixo tancar els ulls i deixar-me portar per l’aroma. És una olor agradable amb un punt elegant gens carregat. 

La música segueix sonant de fons mentre es nota el compàs d’espera. Rumio sobre aquelles notes de jazz però no sé encertar de qui són. Tot i això, em desperten un record d’un viatge. Assegut en un cafè de Kyoto on esmorzava, mentre fumava un cigar, van sonar els primers acords. Sembla mentida el que és capaç de fer la música i fins on ens pot transportar.


El record s’esmunyeix en el moment que sona la última nota i s’entreobre un xic la porta. Algú entra sense fer gens de soroll. No sé ni qui és, no intercanviem ni unes paraules, senzillament el tacte de ses mans. S’acosta aprop meu i comença el massatge quan segueix la següent cançó. Em retira la tovallola que em cobreix l’esquena i espargeix l’oli per sobre l’esquena. 

Obro un ull per observar algun tret. Llueix unes cames cuidades. Tenen un punt de morenor sense ser massa estrident. Sóc capaç d’arribar al turmell on llueix una polsera de peu. Les mans segueixen movent-se al ritme de la música, suaument sense deixar ni un racó per relaxar el meu cos.

Tanco els ulls i puc flairar el seu perfum. De nou, el record es torna a apoderar dels meus pensaments. Començo a rumiar on he flairat aquesta olor. Hi dono voltes mentre les seves mans es mouen per sobre meu. Aquests records m’estimulen, em relaxen el cos. Finalment i just al acabar la última nota de jazz que sona a l’habitació, em ve el record d’aquell perfum que em transporta uns anys enrere.

Les seves mans segueixen jugant amb el meu cos. El massatge em té ben relaxat. Les notes segueixen caient. Obro per un moment els ulls i la miro com es mou al meu costat. Pren a la mà un xic més d’oli. No sé pas que té, però em produeix una sensació de calidesa. Encara no sé com he anat a parar a aquest lloc, necessitava un massatge, he vist el rètol i sense ni pensar-ho he entrat. Ara estic aquí, escoltant jazz de fons, observant una noia com es mou al meu costat i sento l’escalfor de l’oli.

Torno a tancar els ulls. Les seves mans baixen un xic més. Deixen al descobert la zona lumbar i noto com l’escalfor cada vegada m’impregna més. Al recordar el perfum, no sé per què m’ha fet transportar la meva ment cap a una de les trobades que vaig mantenir amb la noia del perfum. Era estiu, la brisa marinera li mou els cabells i com aquell qui no vol la cosa ens trobem sols, jugant amb els nostres cossos nus. Gaudim de l’experiència a l’aire lliure. Al final, recordo el seu somriure que em produeix una sensació de plenitud i satisfacció.

Però no tot s’acaba aquí. L’oli ha de tenir alguna cosa, perquè al notar-lo em produeix una lleu sensació d’excitació. Només recordant aquella escena no pot ser que m’exciti. Possiblement és una combinació de l’oli i les seves mans que em van portant cap a una situació inusual. Deixo passar uns moments i em concentro amb les notes musicals per intentar calmar la meva ment. Penso amb un munt de coses per evitar que la situació vagi a més. Finalment, sembla que em puc controlar.



Torna a obrir l’envàs amb oli i s’el torna a posar per les mans. Ara són les cames les protagonistes. Puja la mà a poc a poc des del turmell, seguint pels bessons. Repeteix el moviment amb l’altra cama arribant fins al genoll. Les mans suaus es mouen sigil·losament baixant i pujant, donant una escalfor reconfortant. Però de nou, em noto com el meu cos s’accelera i encara més quan arriba a la zona dels quàdriceps.  No puc deixar de pensar en l’escalfor que em donen les seves mans i els records del seu perfum que regalimen per la meva ment.

La situació arriba a un punt confús en el moment que puja les mans un xic més amunt dels quàdriceps. Noto com l’oli fa que les seves mans llisquin per sobre el meu darrere i pugin fins la zona lumbar. Em noto un xic tens, però decideixo deixar-me portar pel moment. Aquest fet, em relaxa en certa manera tot i que no hi puc fer res amb l’excitació. Ella segueix fent la seva feina i en un punt s’acosta a mi i em xiuxiueja que és hora de girar-me.
Obeeixo. Em giro i em poso cara amunt tapat per la tovallola. Em mira, somriu, es posa oli a les mans i comença a expandir-lo per les cames. Aconsegueixo controlar-me en certa manera mentre em concentro amb la música que sona de fons. El ritme és suau. Em deixo portar pels records a Kyoto però s’estronquen en el moment que noto com la noia em frega sense voler amb els seus pits. El problema va en augment quan aquell gest involuntari provoca que torni la meva excitació. Ella n’és conscient i per evitar la situació es concentra amb massejar la zona dels pectorals i el coll. 

Lluny de calmar-me noto com cada vegada s’apropa més a mi. Les mans es mouen fins al ventre, mentre la calidesa del seu cos topa una vegada i una altra amb mi. S’atura per un moment, obre un calaix per treure’n un altre oli. M’ordena que em giri. Em deixa olorar  el nou oli  i me’l comença a aplicar per l’esquena. Tanco els ulls. Ara el massatge es mou de dalt a baix, de l’esquena fins les cames. 

Quan aconsegueixo relaxar la meva excitació fa un moviment que em deixa intrigat. Para les seves mans i de cop i volta noto com el seu cos s’apropa cap a mi. No em puc girar, no sé què vol fer. No són les mans el que noto per l’esquena sinó que sembla alguna part del seu cos. Es mou per la meva esquena impregnada d’oli. Em té ben encuriosit, però al sentir la seva pell sobre la meva fa que torni a excitar-me. Puc sentir com agafa una mica més d’oli i se l’esparceix per sobre el seu cos. S’apropa de nou a mi, i es mou amunt i avall de la meva esquena. Per fi aconsegueixo saber amb quina part em toca, els pits.

Sento la calidesa del seu cos, amb els pits que ja estan durs com s’arrapen al meu cos. Els dos impregnats pels olis que fan que gaudim del tacte de la nostra pell. Es mou amunt i avall fins que s’asseu sobre meu. En aquell punt, es torna a untar les mans per combinar el tacte dels pits amb les mans que m’agafen el meu darrere. Em prem amb força mentre es mou per la meva esquena i em xiuxiueja si m’agrada.

Em torna a ordenar que em giri i que tanqui els ulls. No puc evitar d’obeir-la. No sé pas què està pensant fer, però ben aviat ho descobriré. Sense adonar-me, em té lligat a la llitera dels massatges, es desprèn de la tovallola i estic totalment al seu plaer. Obro els ulls i m’observa amb calma tensa. S’unta les mans i em masseja pel pit, el ventre i va baixant lentament. Em clava la mirada i em comença a xiuxiuejar. Les seves mans untades comencen a acariciar a poc a poc el meu sexe. Les noto càlides i m’explica a cau d’orella que l’oli que ha utilitzat pel massatge és per produir excitació. Ho ha aconseguit.

Ja gairebé ni l’escolto, però noto com la mà es va movent amunt i avall del meu sexe. L’escalfor m’ocupa tot el cos. No em puc ni moure perquè em té allà lligat, em deixo portar. Ara em masseja les cuixes. La seva boca comença a baixar pels pits i cap a la zona del ventre. La llengua, segueix el mateix recorregut mentre amb la mà segueix movent-la amunt i avall sense parar ni un sol moment. No ho fa amb un ritme brusc, ans al contrari és calmat i pausat que encara m’excita molt més.

La mà para per uns moments. Llavors sento la calidesa del seu alè que s’apropa a poc a poc cap al meu sexe. Dur i impertorbable espera l’arribada de la llengua perquè hi jugui una estona. Comença a llepar i a sentir el gust de l’oli de fruites del bosc. La llengua no deixa ni un pam per comprovar la combinació dels gustos que li proporcionen el meu sexe i les fruites del bosc. Cada vegada entra amb més força i comença a turmentar-me sense que em pugui moure de la llitera.

Em deixo portar pels seus moviments, em moc de plaer amb aquest massatge. Ella controla la situació i nota com el meu sexe està arribant a un punt gairebé de descontrol al notar com segueix llepant. Es va aturant a poc a poc. S’enfila sobre la llitera i sense ni pensar-ho comença a degustar tot l’oli que tinc escampat pel pit. Li agrada la combinació de sabors. Va baixant a poc a poc, es concentra en els pits. Em sorprèn quan em queixala suaument un dels pits i a la següent acció es posa sobre el meu sexe i entra sense cap mena de contemplacions. Es mou sobre meu, marcant primer un ritme suau, aproximant els seus pits a la meva boca i fent que els xucli. Quan augmenta el ritme, no puc evitar de queixalar el mugró. Cada vegada es mou més ràpid sobre la llitera. Les meves mans segueixen immòbils però aconsegueixo entrar fins al fons. Ella és qui marca el ritme, ara més ràpid, ara més lent, però el que no pot controlar és que gemegui sense parar.

Ella em tapa una mica la boca, perquè no s’em pugui sentir. Arqueja el seu cos enrere per notar tot el poder del meu sexe. Es mou cada vegada més ràpid, està decidida a fer-me arribar al punt àlgid del massatge. Cada vegada arriba a un punt més al fons del meu plaer i ja no pot evitar que gemegui sense parar. Ella tampoc ho pot evitar fins que ens desfermem en un orgasme de fruites del bosc. 


Estirat sobre la llitera, la suau música de jazz segueix sonant mentre de fons s’escolta la nostra respiració accelerada. Qui ho hauria de dir que el jazz i les fruites del bosc maridarien tan bé en un massatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada