diumenge, 30 de novembre del 2014

Pluja, llar de foc i banyera

Era diumenge a la tarda. No parava de ploure. Vaig decidir que el millor era gaudir d’aquell espectacle de la natura amb la llar de foc encesa, la manta i el sofà. Aquesta va ser la primera idea que vaig tenir. Em vaig estirar i vaig combinar el so de la pluja amb el de la llar de foc fins que vaig quedar totalment adormit.
Dormia amb tota la calma del món fins que un fort tro em va despertar. Prèviament una forta ràfega de llum va ser la culpable que em desvetllés, però aquell tro fort va ser l’ingredient definitiu perquè acabés d’obrir els ulls. La pluja era persistent, picava amb insistència contra el vidre. Lluny de voler-me aixecar, vaig seguir gaudint de l’espectacle de la natura amb l’escalfor de la llar de foc de fons.
Quan anava a tornar-me a endormiscar, de nou un fort terrabastall va trencar la meva tarda de diumenge. Una nova ràfega de llum, un nou tro i el vidre va tornar a trontollar amb més virulència que l’anterior ocasió. Mig desvetllat vaig aixecar-me un moment perquè la llar de foc s’estava apagant i no volia renunciar a un dels meus principals plaers per aquella tarda.
Un cop fet s’em va ocórrer una nova pensada per aquella tarda, tenia ganes de fer-me una bona banyera. Vaig obrir l’aixeta perquè anés rajant l’aigua i s’escalfés lentament. Vaig abocar-hi una mica de crema per fer escuma, vaig engegar el calefactor i només era qüestió de minuts perquè m’hi pogués posar a dins i seguís gaudint d’aquella tarda de diumenge.





Vaig començar a despullar-me, no és que portés molta roba, però ho vaig començar a fer. Vaig aixecar la cama per situar-me perfectament dins de la banyera i en aquell precís moment va sonar el timbre. Un munt d’interrogants van començar a sorgir, qui podria ser? Però si està plovent! Ningú amb dos ulls de seny seria capaç de sortir aquella tarda de diumenge i més amb la que estava caient.
Vaig posar-me el primer que vaig arreplegar, era el barnús que tenia preparat per quan acabés. Amb només allò vaig i amb poca empatia em vaig dirigir cap a la porta. Vaig obrir la portar i allí davant hi havia una noia, tota molla de dalt a baix. Només feia que tremolar. La vaig agafar i la vaig fer passar cap a dins de casa.
El primer que se’m va ocórrer va ser posar-la davant de la llar de foc perquè entrés en calor. Vaig agafar una manta taronja que tenia sobre el sofà i la vaig tapar perquè es recuperés quan abans millor. Lluny de semblar que es recuperés, seguia tremolant amb insistència. Estava totalment xopa. La llar de foc no complia amb les meves expectatives. Calia idear un pla b.
El motiu de les seves tremolors era la roba xopa que portava a sobre. Llavors va ser quan se’m va ocórrer d’aprofitar la banyera que havia preparat perquè es reanimés. La vaig conduir fins a la banyera. Li vaig treure la manta i després em vaig disposar a despullar-la. Potser allò no era el més ètic, però volia que entrés amb calor i es recuperés quan abans millor.
La vaig despullar totalment, la vaig endinsar dins de l’aigua i mica en mica es va anar refent. Li vaig començar a tirar aigua pel damunt perquè anés recuperant el sentits.  Anava perdent la tremolor i lluny d’estar malament, semblava que anava recuperant el color de la cara i els sentits.
Vaig seguir amb els exercicis per reanimar-la. Assegut al costat de la banyera li anava tirant aigua pel damunt. Les meves mans anaven recorrent tot el seu cos, sense cap  més ànim que no fos el de reanimar-la i que abandonés la tremolor. Passava les meves mans per les cames, pujava, baixava, tornava a pujar cap al ventre per seguir recorrent els seus braços.
Al tocar la seva pell notava com ella s’anava reanimant. Em va mirar amb una mirada càlida, ja s’havia refet totalment. La banyera havia anat perfecte, ja estava gairebé recuperada al 109%. En aquell precís instant va deixar anar un gràcies i un no paris de passar-me la mà per tots els racons del meu cos.


foto 1.JPG


Vaig decidir que havia de seguir amb aquells massatges relaxants. La mà seguia dins de l’aigua. Estava ben calenta. Es va dirigir cap als peus i va anar pujant a poc a poc. Les cames es deixaven portar per enmig de l’escuma. Pujava a poc a poc la mà, recorrent la seva pell, passant pels genolls, pujant una mica més. Les mans recorrien el seu entrecuix. Les cames es van anar movent, volien que el contacte de l’aigua calenta i les meves mans anessin a més.
M’anava excitant a mesura que les meves mans seguien jugant amb el seu cos. S’havia oblidat totalment de les tremolors i ara el que feia era fruir de l’espectacle de les meves mans i de la banyera calenta. No me’n vaig poder estar i aprofitant que tenia les mans a l’entrecuix les vaig pujar un xic més per notar quina reacció tenia…lluny de tancar les cames, va deixar que jugués amb ella per deixar anar un lleu esbufec.
Va decidir obrir-me el barnús, me’l va mig treure fins a deixar-lo caure a terra. Va observar amb parsimònia com estava totalment excitat. Es va situar un xic endavant per deixar-me espai perquè pogués entrar dins de la banyera. Els dos ens vam situar dins de l’aigua calenta, era el moment de seguir gaudint d’aquella banyera.
Darrera seu, les meves mans van començar a jugar amb els seus pits. Els anava tocant, jugant amb ells i els hi anava passant aigua i escuma per excitar-la un xic més. Aprofitant aquella situació anava jugant amb el seu coll per darrera. Fins i tot vaig decidir mossegar-li suaument l’espatlla. Ella m’ho va recompensar amb un nou esbufec.
Es va posar contra el meu cos per notar com m’estava totalment excitant. Anava apropant el seu cos cap a mi per notar-me. Aquell gest el vaig premiar agafant els pits a les meves mans, deixant que gaudís de com els anava prement. Tirava el coll cap a enrere perquè tingués via lliure per fer el que volgués.
Una de les mans seguia jugant amb els pits, la boca no es movia del coll, les espatlles i tot el que tenia al seu abast. La mà que havia quedat lliure es va dirigir amb tota la decisió del món per situar-se a l’entrecuix. Amb el contrast de l’aigua calenta, va començar a notar com els dits jugaven sense parar amb el seu entrecuix. Els esbufecs anaven a més, el seu cos s’anava arquejant cada vegada més.
La seva mà, va buscar el meu punt àlgid de plaer. Hi va començar a jugar amb la punta dels dits. Estava totalment excitat i em feia despendre els primers gemecs a la banyera. No hi deixava de jugar, buscava el punt de plaer amb insistència. A mesura que m’anava excitant més i més, la meva mà s’endinsava més dins seu. No parava d’entrar i de sortir amb els dits. La seva mà cada cop anava a un ritme més frenètic. Per la meva part, feia el mateix, els dos impregnàvem el mateix ritme donant-nos plaer màxim.
Els dos cossos seguien immersos dins de la banyera. L’aigua calenta, l’escuma, el plaer… eren els ingredients perfectes per aquella tarda. La vaig aixecar perquè tenia ganes d’ensabonar-la. Vaig obrir l’aigua calenta, però el primer raig va ser fred, un fet que la va agafar totalment desprevinguda. Vaig aprofitar el seu esglai per començar a fregar-li els pits amb les meves mans. Cobrien part d’aquell espectacle amb massatges suaus, però precisos. M’agradava acariciar-la i ensabonar-la. 
Ella va agafar el sabó per dirigir-lo cap al meu entrecuix. Notava com m’anava accelerant. Tenia tot el meu plaer a les seves mans, no m’en podia estar. Anava pujant la tensió. Em tenia a les seves mans. Va agafar l’aigua i em va treure tot el sabó que hi havia pel meu cos. Per la meva part vaig fer el mateix, li vaig passar la mà per tot el seu cos, fruint dels seus punts més calents.
Els dos estàvem totalment excitats. Ella es va girar sigil·losament per deixar el sabó. Aquell fet el vaig aprofitar per encarar-la contra la paret. No podia esperar més, necessitava entrar dins seu. L’excitació era màxima. Ella es va resguardar contra la paret per notar com em situava preparat per entrar dins seu. Notava tot el meu vigor que estava preparat per donar-li el plaer que desitjava.
Sense ni pensar-ho, es va atansar cap a mi i va fer que entrés d’una vegada i fins al fons. Tenia moltes ganes de notar-me a dins. Es movia ràpidament. No deixava passar l’ocasió per quedar-se al punt més al fons del seu plaer per notar tot el meu vigor dins seu. Després jo començava una sèrie de moviments fets amb força. Tenia la necessitat de saciar-me i ella buscava el mateix.
No sé pas com, però jo estava assegut en un dels costats de la banyera i a ella la tenia a sobre. Manava sobre el meu cos, em conduïa cap al punt de plaer màxim. No parava de moure’s, els esbufecs no paraven d’arribar per part dels dos. Ella gairebé cridava quan notava que estava ben al fons. Ja no podia aguantar massa estona més, necessitava deixar anar tot el plaer que portava a dins com si fos l’escuma que hi havia repartida per la banyera. Els dos cossos vam quedar extasiats. Ens havíem deixat portar i havíem arribat al punt màxim de plaer.

Encara avui em pregunto, com aquella noia va anar a parar a la meva banyera. Era la meva tarda de pluja, de llar de foc i de banyera, ella no havia entrat en la meva previsió, però sorpreses com aquella sempre són grates de recordar. 

2 comentaris: