diumenge, 19 de gener del 2014

Cap on em volia portar?

Nit de copes, somriures, intercanvi de mirades, joc, molt de joc. Seria un petit resum de com va acabar la passada nit. M’assec al sofà i miro de recuperar alguns detalls dels esdeveniments, però com més hi penso, més em pregunto cap a on em volia portar…ja jutjareu vosaltres mateixos.
Tot va començar quan amb un grup d’amics vam anar a sopar. Com sempre una cosa porta a l’altra. Mentre sopàvem ens vam fixar que hi havia un grup de noies en una taula del mateix restaurant. Les mirades s’anaven intercanviant entre uns i altres, era el petit joc de les complicitats. El vi i les rialles d’uns i altres feien augmentar l’intercanvi entre uns i altres.
Em vaig fixar concretament amb una de les noies, potser no era la que més cridava l’atenció però les seves faccions em van eclipsar. El que més em va agradar era com es movia i com vestia. Els seus gestos i la seva mirada van fer que més d’una vegada els dos topéssim en el mateix punt. 
Després de sopar ens vam dirigir a un bar de copes proper, no sabia si podria seguir jugant amb aquella càlida mirada. Vam seguir amb les nostres converses, sense la presència d’aquella taula. Anàvem fent gresca fins que es va obrir la porta i vaig veure com ella entrava lentament. Vaig aixecar lleugerament la mirada i els dos vam intercanviar una tímida salutació.
Anàvem intercanviant les mirades fins que vaig veure que anava a la barra. En aquell punt vaig fer el mateix, m’hi vaig dirigir decididament. Em vaig situar al seu costat i la vaig mirar amb determinació. Ella es va girar i no va deixar passar l’oportunitat per fer-me una aclucada d’ull. Li vaig aguantar la mirada i com aquell qui res va demanar la beguda. Al girar i marxar cap a la taula va fer veure com si no em volgués mirar. Vaig esperar uns segons, volia demanar quelcom per beure, però en aquell precís moment vaig notar un alè  a l’orella que em deia que volia jugar molt més amb mi. De cop i volta, vaig girar el cap sense saber que era ella qui pronunciava aquelles paraules. Seguidament em va dir a cau d’orella que quan s’acabés la copa sortiria del bar “m’has de seguir”.
Em vaig quedar tot pensatiu. No sabia si allò era una invitació. La morbositat de sa proposició em va fer reactivar la ment. Cap a on em volia portar? Vaig demanar la beguda i vaig seguir amb la conversa amb els amics i l’intercanvi de mirades. Anava controlant el tempo i més d’una vegada la mirada es fixava en els glaçons del seu got per comprovar si li faltava molt o no per acabar la copa.
Veia com la copa arribava al tram final. M’anava provocant des del seu lloc. El joc de mirades el complementava amb com obria la boca i lliscava la llengua per la punta del got. Aquella situació m’anava accelerant cada vegada més. A ella li agradava ser observada i ser el meu centre d’atenció. 
Li quedava poc per acabar-se la seva copa, de cop i volta es va aixecar, em pensava que anava a marxar i vaig fer un estrany moviment. Ella va somriure cap a mi, sense ni agafar la jaqueta anava en direcció cap a mi, ens vam tornar a intercanviar les mirades. No marxava, senzillament anava fins al bany.
No vaig girar-me en direcció cap on havia anat, vaig seguir amb la conversa amb els amics i la copa. Estàvem fent broma de tota la nit, quan de sobte vaig notar una mà que recorria el meu cul. Vaig imaginar fermament que era la seva. Com que hi havia molta gent al nostre voltant, ningú no sabia què estava fent ella, només ho sabíem nosaltres dos. Aquella acció va acabar de posar-me en situació. Desitjava que s’acabés la copa, sortir d’allà i descobrir on em volia portar. 
Es va tornar a situar amb les seves amigues. Va repetir el joc del got, la mirava amb desig. Vaig haver de fer una pausa en les mirades, tot plegat m’estava fent passar una i mil idees pel cap. La imaginació al poder. Vaig girar-me per retrobar la seva mirada, però en aquell precís moment s’estava acomiadant de les seves amigues. El cor se’m va accelerar per moments, havia de fugir d’aquell bar de copes i dirigir-me amb ella cap on em volgués portar, no importava on.
Vaig posar la primera excusa que em va passar pel cap per acomiadar-me dels amics. Vaig acabar-me la copa d’un sol cop, vaig agafar les coses i vaig sortir del local. No volia perdre aquella ocasió. Al sortir del bar, vaig aixecar la vista, però no hi havia ni rastre de ningú. El cor se’m va accelerar, però era víctima de la incertesa. Vaig mirar a banda i banda, fins que vaig observar una ombra que es movia en direcció cap amunt del carrer. Vaig suposar que era ella. 
El meu caminar era lleuger. Seguia l’ombra que anava pujant per aquell carrer. El cor anava augmentant de pulsacions. No sabia cap on em volia portar. Va trencar per un carrer, vaig accelerar el pas una mica per no perdre-la de vista. Sabia que era ella qui es movia en aquella direcció per la seva manera de caminar. Però la meva sorpresa va ser quan vaig girar el carrer i no la vaig veure per enlloc. Era un carrer de blocs de pisos, però no hi havia cap presència femenina, si més no, no en veia cap.
Vaig decidir seguir caminant per aquell carrer, sense saber cap on anar. L’ànim em va baixar al veure que no hi era, semblava com si s’hagués evaporat. Anava passant per les entrades de pisos d’aquell barri fins que de cop i volta vaig notar com una mà m’agafava del braç i em feia passar cap a l’entrada d’un bloc de pisos. L’ensurt que em vaig endur va ser majúscul, però en aquell moment vaig saber qui era i on em volia portar.
Em va posar contra la paret i ràpidament vaig notar les ganes que tenia de jugar amb mi. La seva boca va voler entrar dins la meva, notant tot el seu gust i la passió del moment. Estava realment estorat, no sabia com havia arribat allí i menys després de veure com la perdia de vista. M’apretava fort contra la paret, notava el seu cos que s’apropava al meu. Els seus pits es movien per sota la roba i sabia que ben aviat serien meus.
Estàvem a l’entrada del bloc de pisos, potser algú ens descobriria en aquell instant, però vaig oblidar aquells pensaments per resituar-me en la nova situació que tenia per davant. Els seus moviments dins la meva boca eren constants. Com aquell qui diu tot era passió. Pressionava el seu cos contra el meu i m’encantava notar el desig que hi havia sota la seva roba. Els pits els notava cada vegada que em posava més contra la paret. Vaig decidir posar la mà per sota la faldilla texana que vestia i la vaig anar pujant lentament.
Ella va correspondre baixant la seva mà pel meu pit en direcció a l’entrada dels meus texans. Els dos jugàvem amb els nostres cossos. Notava la seva respiració accelerada i ella la meva. Vaig decidir jugar una estona amb el seu cul i apropar-la molt més cap a mi. Allò li va agradar ja que em va mossegar el llavi sense ni pensar-ho. Era una invitació a seguir jugant.
Una mà es va situar per sota la faldilla buscant la seva roba interior. Vaig arribar-hi sense massa problema i en aquell punt ella va decidir descordar-me un dels botons del pantaló. Els anava obrint mica en mica. Posava la mà cap a dins i jo la recompensava tocant el seu cul. Va baixar lleument els texans i va deixar que sortís a fora. Em contemplava, es mossegava un llavi, em mirava deixant-se endur per la passió del moment. Va baixar a poc a poc, deixant la meva boca de banda per concentrar-se en allò que s’amagava sota dels pantalons.
Va agafar-la amb la mà i va començar a jugar amb ella. Notava la seva respiració que em baixava pel pit i anava buscant allò que desitjava notar dins la seva boca. La mirava, la palpava i quan la va tenir en el seu estat més òptim, va decidir que se l’havia de posar a la boca. Notava com la llengua recorria tot el camí fins arribar a la punta. Buscava cada racó perquè deixés anar un llarg sospir. El joc, la situació, el lloc i el moment em tenien totalment fora de si. Seguia fent el mateix, jugant amb mi. Em tenia tot per ella.
Vaig agafar la iniciativa, la vaig acostar contra l’altre costat de la paret. No podia més, desitjava buscar més a sota la roba. Li vaig pujar la faldilla perquè quedés tota per mi. Mentre li vaig descordar la camisa, per deixar una part dels pits fora. Sigil·losament vaig treure’n un per començar a passar-hi la llengua. L’acaronava i em posava la punta a la boca per mossegar-lo suaument. Ella brunzia amb cada nou atac que li feia. L’altra mà es dedicava a jugar per sobre la seva roba interior, la tenia entre les cames i ella es deixava portar. 
Seguíem amb el joc d’aquella nit. De cop i volta va articular unes paraules i em va sorprendre quan aquell era el bloc on vivia. Va treure les claus i va obrir la porta. No podia esperar molt més. Amb una mirada de complicitat vam pujar a l’ascensor. Allí la mirava i vaig acostar-la contra el vidre per jugar amb la seva boca mentre anava pujant pisos. Aixecant la vista, podia veure pel mirall la seva cara de desig. La mà estava entre les cames i feia lleus moviments perquè notés tot el que li podia donar. L’ascensor no parava i a cada moviment em posava més contra el seu cos. 
La porta es va obrir, per sorpresa nostra no hi havia ningú en aquell passadís. Em va agafar la mà i em va guiar cap a la seva porta d’entrada. Buscava la clau per posar al pany, no li volia posar les coses fàcils. La vaig acostar a la porta i apretava suaument des del darrera. Jugava amb el seu coll, ella nerviosa no volia deixar anar cap so, però cada vegada que li feia una lleu mossegada al coll s’excitava una mica més.
Finalment va aconseguir obrir la porta, d’una revolada la vaig fer passar cap a dins. Vaig acabar de despullar-la per tenir-la tota per mi. Ella va fer el mateix amb mi. Els dos cossos seguien els mateixos compassos. Es notava com les seves palpitacions volien una mica més. La tenia allà tota per mi. 
Va començar a jugar amb el meu sexe. El tocava, l’acariciava, hi dirigia fortes mirades que feien que em fongués. Seguia jugant amb mi. Era tot seu. Vaig apropar-me cap a ella i vaig decidir atacar. Vaig tocar suaument el seu i la vaig apropar cap a mi. M’encantava notar com venia cap a mi amb ganes que jugués amb ella.
La vaig girar contra la paret i em vaig posar darrera seu. Tenia ganes de notar com anava recorrent els seus punts de plaer. La tenia posada contra la paret, jugava amb la seva esquena i les mans apretaven fort el seu cul. Es deixava fer, li agradava notar l’alè del meu sexe per darrera.
Sense ni voler-ho, vaig mossegar lleument les espatlles i en aquell moment va notar com anava entrant mica en mica. Va deixar anar un crit ofegat, estava totalment incontrolada, es movia cap a mi per notar-ho molt més bé. Els cossos anaven a la mateixa velocitat fent durar el plaer. Els seus sospirs i els meus cada vegada eren més que evidents. Entrava i sortia sense cap mena de problema. Quan menys s’ho esperava, suspenia el moviment perquè notés el punt més àlgid de plaer.
De sobte va parar, estava al fons de tot. Em va fer enretirar a poc a poc, em va tirar contra el sofà i em va fer seure, era el seu torn. Es va asseure sobre meu a poc a poc, perquè notés com entrava tot a dins seu. Vaig decidir jugar amb els pits, me’ls posava a la boca i els anava succionant a poc a poc. Ella marcava el compàs. Estava dins seu i s’anava movent. Cada moviment el feia més ràpid, la sensació era extenuant. Seguia augmentant el ritme a l’hora que mossegava la punta dels pits amb els llavis. A cada mossegada un gemec molt més plaent. A cada envestida que feia ella, el sospir era meu.
La situació arribava a límits increïbles. La respiració anava al seu punt més àlgid. Els cossos no paraven de moure’s. Les seves envestides cada vegada eren més fortes. Volia notar com tot el plaer entrava dins seu. Va augmentar totalment el ritme, volia arribar al tram final. No parava de moure’s, jo ja ni podia jugar amb els seus pits. Sospiràvem cada vegada més, fins al brogit final amb els dos cossos arquejats completament i sentint tota la passió del moment.

Ara un cop refrescada la història ja sé cap on em volia portar. Volia que anéssim al seu pis a gaudir un de l’altre.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada