diumenge, 13 d’octubre del 2013

El tatuatge


Des de l’experiència d’aquell dia, la concepció dels tatuatges va canviar en mi. És un element que em cridava l’atenció, però no fins al punt que em vaig trobar en aquella ocasió. Darrerament em fixava molt més en els tatuatges de les dones. No m’agradaven aquells grans sinó els petits i amagats, aquells que compartien poca gent però que només uns escollits en sabien de la seva presència.
Feia uns dies que ens havíem conegut, ens vam trobar accidentalment però ja aquell primer cop que vam parlar vaig observar un tatuatge que tenies sota el canell. Era un trèbol petit i dissimulat, però que s’amagava sota la teva pell i la roba que portaves aquell dia.
El magnetisme d’aquell trèbol em va començar a cridar l’atenció. Les vegades posteriors que vam compartir conversa i cafè feia el possible per observar si s’amagava un altre tatuatge sota la teva pell. Cap rastre. El trèbol gairebé ni el veia i tot plegat em creava una intriga per saber què s’amagava sota la roba i si hi havia alguna cosa més per descobrir a part de la teva delicada pell.
Cada trobada es convertia en el repte personal d’anar a més. Una bona conversa, un bon cafè i les ganes de saber nous detalls sobre tu. El trèbol apareixia en poques ocasions, en aquell moment la conversa s’aturava, em parava a mirar-lo i tu te’n donaves compte. Observaves amb deteniment com observava aquell dibuix que s’amagava sota la màniga del teu jersei.
Era la cinquena vegada que quedàvem. M’havia oblidat un xic de voler desvelar si sota la roba hi havia més secrets amagats. Mentres xerràvem airosament vas aixecar el braç i per la calor del local et vas recollir les mànigues. El trèbol em tornava a cridar l’atenció. Era el moment de prendre la iniciativa. Volia saber molt més sobre el teu cos, volia descobrir més secrets teus. Sabia que sota la roba s’amagava un tresor que poca gent coneixia.
Tot parlant et vaig agafar la mà i et vaig girar el canell. Em vaig posar a observar el trèbol. Volia saber perquè el portaves. Et vaig preguntar el perquè i em vas començar a explicar l’origen d’aquell dibuix en una part molt sensible del teu cos. Mentres ho feies, vaig començar a acariciar aquell trèbol. Et començaves a desconcentrar però seguies amb la narració de la història del trèbol. 
Gairebé ni feia cas a allò que anaves explicant. De fet, la història m’interessava però estava molt més concentrat a acariciar suaument el canell. Cada vegada notava com t’agradava més, la pell s’erisava al notar el tacte de la meva pell. Suau com la brisa, passava la punta dels dits per buscar els punts més càlids del teu braç. El màxim plaer el notava quan acariciava el trèbol i veia com t’anaves accelerant a poc a poc.
Aquell tatuatge em tenia totalment eclipsat. Em vaig posar al teu costat, vaig seguir acariciant-lo i t’anava parlant a cau d’orella. El bar era concorregut, ningú sabia què feiem o de què parlàvem, però la situació era totalment inesperada. T’anava dient coses, explicant la intriga que m’havia portat aquell dibuix sobre la teva pell. Només feies que fruir del moment, de les carícies dels meus dits sobre el tatuatge amb el lleu parlar a cau d’orella.
Una parella va seure a la taula del costat. Llavors, vaig decidir parar de parlar-te a cau d’orella. La situació era extrema, però els del costat ens estaven observant. Vam continuar la conversa sense ni tocar-nos. Tenia ganes de saber si hi havia un altre secret sota la roba. Em vas preguntar si tenia algun secret, però la meva resposta va ser negativa. Mai m’havien agradat, però en aquell moment hi vaig començar a trobar gust. Estava eclipsat pels tatuatges, pel trèbol i per allò que em pogués deparar el teu cos.
La cita d’aquell dia arribava gairebé al seu punt i final. No vaig poder tocar una vegada més el trèbol, la situació no ens ho permetia, però havia quedat amb ganes. Et vaig acompanyar fins al cotxe. Ja era fosc, la nit havia caigut una jornada més. Anàvem xerrant, tot i que la meva ment encara estava sobre el teu tatuatge. No aconseguia defugir d’aquell pensament, m’havia encegat completament.
Quan vam arribar al cotxe, seguiem la conversa, parlant de temes que no venien al cas. Vas posar la clau al pany del cotxe i vas obrir-lo. Era fosc, un fanal ens il·luminava el camí.  Em vaig acostar darrera teu. Vas fer un moviment i el trèbol va quedar a la meva vista. Em vas convidar a tocar-lo al costat del teu cotxe. L’acariciava suaument. Vaig decidir passar-hi la llengua per veure la teva reacció. M’agradava notar-ne el tacte d’aquell dibuix captivador.
Et vaig preguntar a cau d’orella si hi havia un altre tatuatge. No em volies respondre. Vaig seguir acariciant el trèbol, però a l’hora tenia com a objectiu jugar amb el teu coll. Volia saber més del teu cos. La respiració anava augmentant. El carrer era molt poc transitat. Seguia passant la llengua i mossegant lleument el teu coll. Et tornava a preguntar per si hi havia algun tatuatge més. No obtenia resposta. Vaig incrementar l’atac contra el teu coll. Pujava la llengua pel canell resseguint tot el tatuatge. Llavors jugava amb el coll i per últim et mossegava el lòbul de l’orella.
De nou et vaig preguntar si hi havia un altre tatuatge. Enmig d’aquella situació i amb la veu accelerada vas respondre un tímid sí. Volia saber on era aquell altre, on s’amagava i què era. Et vaig posar contra la porta del cotxe i vaig seguir jugant amb el teu cos. La mà es va amagar per sota el jersei. Buscava un altre dibuix. Acariciava suaument la pell. Pel melic vaig baixar un punt més la mà i allí vaig trobar-hi quelcom sospitós. La mà es va aturar. Sense ni mirar-ho, vaig seguir les línies d’aquell nou tatuatge sota la teva roba. Es movia per sota el melic fins que vaig trobar les teves calcetes que em marcaven un límit. 
Et vas deixar portar pel moment i em vas demanar que els dits baixessin un xic més, que anessin un xic més enllà. El dit va baixar lentament però amb decisió i poc abans d’arribar a la zona prohibida notava com aquell nou tatuatge arribava a la seva fi. Es tractava d’una inscripció amb lletres xineses, era el teu nom. Vaig començar a moure el dit, tot mostrant els caràcters d’aquell nou tatuatge. L’excitació era màxima. 
Vaig pujar el jersei suaument. Volia veure amb els meus propis ulls aquell tatuatge. La llengua va començar a baixar pel melic, i lentament va començar a jugar amb aquella inscripció xinesa. Els caràcters s’anaven apropant a la meva llengua. Els anava resseguint, primer la llengua, seguit dels dits. Baixava cap avall i arribava amb la llengua a la punta de les calcetes. Les vaig enretirar un xic per poder-hi tenir més pas. Vaig anar baixant amb la llengua fins al final del tatuatge. Resseguia tota aquella obra d’art. Els dits s’anaven movent, vaig decidir que mentres anava jugant amb el teu nou tatuatge els dits podien fer el que volguessin.
Vaig començar a resseguir la forma dels teus pits. La llengua seguia essent testimoni del tatuatge. El trèbol descansava amb pau i tranquilitat, però el teu nom en xinès no es podia escapar de la meva llengua. Apretava els pits amb la punta dels dits. La respiració s’accelerava. La llengua baixava però no es va aturar al final del tatuatge. Les calcetes em van permetre anar un xic més enllà. Vaig decidir explorar la part més prohibida del teu cos.
Acariciant lentament amb la llengua. Els dits marcaven el traçat del tatuatge. Notaves com t’anava inspeccionant. Fruies d’aquell moment intens al mig del carrer. Ningú no passava, era el nostre moment. La llengua va entrar suaument dins teu, notaves com entrava i sortia lentament. La respiració t’anava al màxim. T’agradava notar el seu tacte quan de sobte els dits van abandonar el tatuatge per entrar dins teu. Cada cop anaves a més, desitjaves més aquell moment, et senties orgullosa dels teus tatuatges.
La llengua i els dits s’anaven intercanviant els papers. Tenies la necessitat d’anar un punt més enllà. M’ho vas demanar però vaig fer cas omís, al igual quan et vaig interrogar si tenies un altre tatuatge i no em vas voler respondre. Notava com t’anaves apropant al clímax de la situació. Allò no es podia acabar així.
Et vaig posar contra el cotxe, vaig baixar un xic els pantalons i llavors la llengua i els dits es van oblidar de la teva part més prohibida. Vas notar com el meu sexe es passejava per sobre el tatuatge. Hi vaig fer uns copets amb la punta. Volia que notessis la meva escalfor abans d’entrar dins teu. Amb la boca anava jugant amb els teus pits. El tatuatge era un fidel provocador dels meus sentits i amb la punta per sobre encara agafava moltes més ganes de voler entrar dins teu.
Vaig baixar, et vaig apretar contra la porta del cotxe i et vaig aixecar una mica. Vas notar com tot el plaer anava entrant dins teu, m’anava movent amb constància i et donava molt més plaer. Notaves com el ritme s’anava accelerant al mig del carrer. Entrava fins al fons amb força, la teva respiració era molt ràpida. Et costava contenir els esbufecs i demanaves més i més.
La situació era totalment incontrolable. En qualsevol moment qualsevol persona ens podria sorprendre allí mig. Ja no podies més, era massa morbós per tu i vas fer els possibles perquè notessis com tot el plaer entrava dins teu d’una vegada i els dos ens van deixar anar al crit del plaer dels tatuatges.
Des d'aquell dia els tatuatges de les dones em fascinen. M'agrada fixar-me en ells, observar què s'han dibuixat o tatuat. Sens dubte que n'hi ha molts que són una bona obra d'art que cal contemplar, com aquell qui mira suaument el cos d'una dona, un tatuatge també cal contemplar-lo...

2 comentaris: