diumenge, 16 de setembre del 2012

Martini amb gel


Les nostres trobades sempre havien tingut aquell element de la incertesa de quan i com seria. Sempre m’havia caracteritzat per ser una persona amb molta imaginació però la trobada d’aquell dia em va sorprendre. És una de les millors experiències que vaig tenir de jove i avui no sé perquè l’he tornat a recordar mentre estava fent una copa de Martini amb gel, així són les tardes de diumenge que et porten al record més inhòspit.
La nostra relació va ser només sexe. Teníem una gran entesa al llit, però a fora sempre acabàvem discutint de qualsevol cosa. De fet ens agradava discutir i suposo que per això teníem clar que com a parella no funcionaríem. De les nostres trobades en tinc molts de records, però un de molt clar.
Com era habitual coincidíem els dissabtes a la nit en el mateix local nocturn. Primer era un joc de mirades i després era un joc de paraules. Un o l’altre trobàvem el camí perfecte per trobar-nos allà on fos de la discoteca i ens posàvem a parlar o a discutir sobre qualsevol banalitat de la vida. Però aquell dia va ser diferent. Les mirades hi van ser i les paraules també però només feies que provocar-me. Al final de la nit em vaig quedar amb un missatge “demà a les 6 de la tarda t’espero a casa”.
Era el primer cop que em citaves amb tant de temps. Aquell fet em va confondre una mica. Les nostres trobades mai havien esset tan previsibles i aquesta semblava que ho havia de ser, però anava ben confós perquè no sabia la sorpresa que m’estava preparant. 
Aquell diumenge al matí em vaig despertar ben d’hora. Normalment al anar a dormir tard, el cos volia descansar, però el nerviosisme de la nostra trobada d’aquella tarda anava agafant adeptes al meu cos. Quedaven moltes hores per arribar a les 6 de la tarda i havia de buscar la millor solució per passar com més ràpid millor aquella espera que es faria ben llarga. Tanmateix, la morbositat d’aquella trobada em feia pensar en mil i una situacions possibles, però la que em trobaria aquell dia no era ni de bon tros res que hom pogués esperar.
La millor solució a tot plegat va ser feinejar una mica per casa. Posar en ordre la nova setmana a la qual entraria i fer una bona banyera per relaxar tot el cos. Amb aquests arguments vaig anar deixant la ment en blanc i fent que l’espera fins a les 6 de la tarda esdevingués molt més relaxant.
Després d’una bona banyera era el moment de preparar-me per la trobada d’aquella tarda. Com que no sabia per on em sortiries vaig decidir posar-me ben còmode. Els texans, uns bòxers que  mai havies vist i que estrenava per aquella ocasió i una camisa de lli fina blanca per si et decidies passar la mà per sobre el meu cos. Faltaven 25 minuts per l’hora establerta. Vaig fer un cafè ben carregat i les claus del cotxe m’anaven dirigint per arribar com abans millor a casa teva.
Eren les 6.01 quan aparcava el cotxe al teu carrer. Sortia i em dirigia a tocar el timbre. Després d’un toc suau, sense respondre ni res vas obrir la porta. Sabies que era jo i que ja estava allà disposat a veure què m’havies preparat. Vaig pujar caminant lleuger per obrir com més aviat la teva porta. La meva sorpresa va ser quan al arribar al replà la porta del teu pis estava mig oberta. Vaig moure la porta i estava tot envoltat d’una llum tènue. 
Vaig tancar-la amb suavitat sense notar la teva presència en cap espai del rebedor de la casa. El que si vaig sentir és l’olor d’unes espelmes enceses i de fons música de relaxació que anava sonant. No estava massa alta i ajudava a crear un ambient sensual. No sé qui anava sonant des del teu aparell de música però era jazz el que marcava la meva entrada a la teva llar.
Vaig descartar la cuina i em vaig dirigir cap al menjador. Allà estaves arraulida al sofà. Em vas mirar i em vas deixar anar una mirada mentre agafaves un got. De la teva boca en va sortir una salutació i la vaig tornar mentre t’anaves aixecant del sofà. Portaves un vestit de color verd. Et vaig mirar de dalt a baix i no vaig poder evitar anar a buscar el teu cos per acostar-te al meu i notar cada centímetre de la teva pell mentre trobava la teva boca per obtenir el gust d’aquella beguda que tenies al costat del sofà.
Després del retrobament de les nostres llengües et vaig xiuxiuejar a cau d’orella “m’encanta el gust del Martini amb ginebra que fa la teva boca”. La teva resposta no es va fer esperar i em vas dir “estàs preparat per la sorpresa que t’he preparat per avui?”. Amb aquestes paraules la meva excitació va anar en augment. Tenia ganes de fer-te saltar el vestit i descobrir fins a quins camins em portaries.
Ens vam començar a mirar d’una banda a l’altra. Vaig agafar el got per degustar el Martini. Sabies que era la meva beguda predilecta i llavors vaig començar a jugar amb el teu coll. La llengua es va anar movent lentament pel coll i pujant cap a l’orella. M’encantava olorar-te el coll i mossegar-te el lòbul de l’orella. La teva respiració s’anava accelerant mica en mica. Les mossegades a l’orella feien que la teva pell s’ericés. Seguint jugant amb el teu coll i l’orella, les mans es van dirigir cap a l’esquena i les vaig passar de dalt a baix tot descobrint que aquell vestit deixava tota l’esquena a l’aire.
Les mans van arribar fins al final de l’esquena sense deixar de recórrer ni un centímetre. M’encantava el teu cul i llavors vaig tirar pel dret i vaig apretar-lo per notar com la teva respiració guanyava amb intensitat. Al mateix temps vaig buscar una nova provocació i no vaig poder evitar tornar a mossegar-te l’orella perquè deixessis anar un petit gemec de plaer.
La tensió del moment anava augmentant. Les teves mans m’anaven descordant els botons de la camisa. T’encantava el tacte del lli i a cada botó anaves passant la mà pel meu pit que s’anava descobrint. Després hi afegies la teva llengua que anava recorrent la zona que quedava al descobert. La respiració anava en augment, només faltava un últim botó i la camisa va saltar al terra.
Et vaig voltejar i d’esquenes a mi vaig començar a passar-te la mà pels cabells. Els vaig desplaçar cap a un costat per poder tenir el clatell al descobert. M’encanta aquesta imatge, eres tota meva i la llengua no podia parar de passar per aquella zona. El proper objectiu era desfer el llaç que aguantava el teu vestit per començar a deixar-te tota per mi. El vestit  verd va anar baixant lentament. Vaig passar les mans per davant i mentrestant seguia besant el teu coll. Les mans jugaven amb el vestit i l’anava fent baixar a l’alçada dels pits. Aprofitava l’ocasió per tocar-los suaument i quan ho feia de nou sorgia la meva part més morbosa i t’etzibava una nova mossegada a l’orella per fer-te gemegar.
Les mans agafaven els pits, però ho deixava per més endavant per acabar de treure aquell vestit que m’impedia disfrutar del teu cos al màxim. Tenia la boca seca i un cop tret el vestit vaig fer una petita parada per poder fer un glop del Martini. Et vaig apropar el got i et vas acabar el poc que quedava. Llavors em vas demanar que et lligués. Et vaig obeir. Volia fer-te patir.
Et tenia tota per mi. Vaig començar a passar la llengua per tot el cos. Tenia ganes de fer-te arribar al màxim. Volia disfrutar cada centímetre del teu cos. Vaig baixar pel coll, cap als pits, els agafava amb les mans i els apretava. Et feia accelerar la respiració i el teu cos responia a les meves provocacions. Vaig anar baixant cap al teu melic, el vaig voltejar amb la llengua i em vaig dirigir cap a les teves calcetes de fantasia. La llengua va passar per sobre per fer-te accelerar una mica més i sense parar va anar baixant cames avall tot mirant la cara de gust que feies.
Al girar la mirada un moment, vaig veure que encara hi havia gel al got del Martini. Aquella seria la meva primera sorpresa cap a tu. Em vaig posar un tros a la boca i em vaig dirigir cap a la teva. Te’l vaig passar pels llavis i després va anar a parar a dins la boca. Vaig sacsejar el got i en vaig treure un altre tros però el vaig agafar amb la mà. Podia fer el que volgués amb tu, et tenia lligada.
El vaig començar a passar pel teu coll. Anava baixant i tenies tot el cos entregat. El gel s’anava apropant cap als teus pits. El feia lliscar suaument a la teva pell i deixaves anar cada vegada un petit gemec. Notaves el gust del gel i senties com les gotes d’aigua anaven baixant cap al teu mugró. Vaig passar el gel entremig dels teus pits i després vaig anar voltejant els mugrons fins a tenir-lo quasi desfet. Quan ho tenies tot moll vaig aprofitar per passar-hi la llengua i els vaig apretar suaument. Tenia ganes de mossegar-los i així ho vaig fer. Sense deixar de xupar-los ni un sol moment. La teva boca només feia que deixar anar gemecs de gust i plaer, estaves realment excitada i lligada.
Vaig sacsejar de nou el got per posar-te més. Vaig treure un nou tros de gel per reprendre el camí cap avall. Em vaig aturar al teu melic. Hi passava el gel i al darrere la meva llengua que l’anava voltejant. Deixava entrar les gotes a dins del teu melic tot descobrint com augmentava la teva respiració.
Quedava un pas més per dirigir-me cap al teu sexe profund. Estaves molt molla ho vaig notar quan vaig passar la boca per sobre les calcetes. Et vaig aixecar una mica per poder-les treure. Vaig contemplar com estaves d’excitada al quedar el teu sexe al descobert. Vaig fer una passada pel teu clítoris per  accelerar una mica més la teva respiració i perquè deixessis anar un nou gemec. El proper pas era de nou moure el got i treure un altre gel.
El vaig treure i primer de tot el vaig voler fondre’l una mica al passar-lo per les cuixes i anava pujant cap amunt. Darrere del gel hi passava la meva llengua, t’anava gaudint al pas del gel pel teu cos. La respiració la tenies ben accelerada i després va arribar el moment de passar el gel per sobre del teu sexe. Vas notar com l’anava movent lentament. T’encantava notar el contrast del fred i l’escalfor de la meva llengua que seguia el seu camí per on et donava més plaer. El vaig deixar que s’anés desfent i m’encantava veure els gemecs que feies al notar que les gotes anaven entrant dins teu. No podies parar de disfrutar d’aquell contrast.
Les gotes anaven entrant dins del teu sexe quan vaig començar a atacar-te de manera incessant per fer-te arribar al màxim. Les gotes et donaven molt de plaer, però encara van anar en augment quan la meva llengua va anar passant per sobre i de tan en tan s'endinsava dins teu per fer-te arribar quasi al màxim. Vaig bufar-te el sexe i allò encara et va posar més calenta. No podies deixar de disfrutar amb els ulls tapats. La llengua entrava i sortia com aquell qui res, el gel s’havia desfet totalment quan vaig decidir penetrar-te amb els dits fins aconseguir que arribessis al màxim i obtinguessis el teu primer orgasme. Allò no havia acabat però vaig aconseguir fer-te arribar al màxim amb un atac ràpid.
Et vaig deslligar i no vas esperar ni un segon per tirar-me contra el sofà. Encara estaves massa excitada. Tenies ganes de desfogar-te una mica més. Em vas descordar els pantalons i els vas treure d’una revolada. Volies sentir-me dins teu. Amb els bòxers posats  et vas posar sobre meu per notar com estava d’excitat. Sabies que allò m’agradava molt i feia pujar una mica més les ganes de posar-la dins teu.
T’anaves movent per sobre meu i quan podies tocaves el meu sexe per notar-lo dur i posat com estava amb ganes de poder entrar dins teu. M’encantava agafar-te el cul i apretar-lo contra el meu cos per notar els teus pits sobre meu. Estàvem els dos molt excitats. Vas decidir treure’m els bòxers que impedien disfrutar al màxim d’aquell moment. En aquells moments podies fer el que volguessis amb mi.
Vas anar tocant el meu sexe. Et vas posar sobre meu i com aquell qui no volia la cosa vaig entrar dins teu. Et vas començar a moure ràpidament, però després afluixaves el ritme tot arribant fins al fons. T’encantava marcar la pauta, sabies que em tenies però volies disfrutar d’aquell moment. Em feies patir molt amb el ritme que marcaves. Havia estat massa estona sense fruir dins teu i quan ho feia gemegava a cau de la teva orella.
Vaig agafar el control de la situació. Et vaig girar i et vaig posar contra la paret. Tenia ganes d’arribar al màxim en aquella situació. Posada contra la paret no parava d’entrar i sortir. Vaig aixecar el teu cul tot apretant-lo i cada cop arribava més al fons. Els dos no paràvem de gemegar fins que no vam poder més i ens vam deixar anar al punt màxim amb un crit conjunt.
Després de resituar-me i en mig d’aquell estat de satisfacció et vaig preguntar quina era la sorpresa que m’havies preparat en aquella cita. La teva resposta va ser clara i senzilla “ Martini amb gel”.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada